lørdag den 11. juli 2009

Let til rejsning

Jeg har kørt min jomfrublogning af på TV2. Men mærker at det nu er på tide at flytte scenen herover.

Blogland er et lille lokalsamfund på godt og ondt, og et perfekt sted at vokse op. Man kommer hinanden ved, uanset om man ønsker det eller ej, og det giver jo tryghed og drive. Der er derfor en del bloggere, som jeg skylder tak; mange flere, end jeg lige havde tænkt, har gjort en positiv forskel for mig i disse første måneder som blogskribent.
Nye læsere kan jo bruge nedenstående som en linkspiseseddel - velbekomme:

Først tak til alle som smed mig en kommentar derovre!
Det var livgivende.

Tak til Christgau for at introducere mig til bloggen.
Tak til Kosten og Allan for den varme velkomst.

Tak til Maisen og orken for hver på deres vis at være forbilledlige eksempler på vedkommende og stabile blogpiller.
Tak til JJ for alsidig blog streg fantastiske links og til Sarkastikum for gode latterkramper.
Tak til Tusnelda og bagstiv for at bidrage med skønbloggeri.

Tak til Galina Ginelli for den smule blogpingpong jeg har oplevet. Dejligt at føle nogen har fattet en flig af min tanke og kan give kvikt svar på tiltale.
Tak til nethinde for den smule bloghetz jeg har oplevet. Dejligt at blive udfordret af en modsat synsvinkel og få forstandig svar på tiltale til trods.

Og sidst men ikke mindst: tak for sprit til evig inspiration.


Tak for dit og tak for D.A.D.
Tak til sort sol for den lyse nat



Jeg håber, blogspot kan vinkle mig anderledes til blogning og gerne med en storbyanonymitet, som fordrer mindre af både hekselæsere og blogger.
Og nb: kommentarer er åbent for alle og modtages stadig med kyshånd.
Tak for nu - og tak for at læse med fremover...

5 kommentarer:

  1. Hey ... hvad er nu det? :-/

    På den ene side fornemmes et farvel til vores sædvanlige fælles legeplads, og det er trist - alt for trist til en lørdag aften.

    Men samtidig bydes velkommen til et nyt, spændende heksebryg, og det ser da fristende ud.

    Tillykke med din helt egen blog :-) Må den give dig nøjagtigt det, du gerne vil have ud af den og gerne mere til. Den ryger straks på favoritlisten.

    SvarSlet
  2. I øvrigt bør man ikke ustraffet kunne smide et indlæg med overskriften:

    "Med fast greb om skæftet er rejsning ikke et problem".

    Vi er NOGEN, der ikke kan tåle de emotionelle udsving, det giver at læse den slags overskrifter for øjeblikket efter at konstatere, at indlægget handler om noget HELT andet :-§

    SvarSlet
  3. ha ha
    ja tilgiv mit lille lumpne reklamestunt
    jeg må få et klip i blogkørekortet som straf
    men alle kneb gælder når man prøver at lokke dig på blogspotbesøg
    som du kan se er din favoritstatus også overført her til

    SvarSlet
  4. Tillykke med den nye lejlighed. Håber du bliver glad for de nye omgivelser.

    Arj, hetz fra mig? Husk på, at de bedste venner er dem, der ikke giver dig ret hele tiden.

    SvarSlet
  5. Ha ha
    Indrømmet jeg gør mig vigtig og melodramatiserer en kende med ordet hetz.
    I virkeligheden har folk jo generelt været søde grænsende til ligegyldige over for blogheksen.

    Der var engang en klog blogger, som kommenterede at smag og behag jo ikke stod til diskussion. Citatet var latinsk og kunne således ikke diskuteres.
    Jeg indså, at han faktisk dermed pinpointede hele min beskedne samling ord, jeg indså min uduelighed som interaktiv blogger.

    Men der var engang en klog blogger, som alligevel hånede en af mine hjertepoeter. Og han noterede, at 99,5 % af danskerne indtog samme position. Så hånen stod ikke til diskussion.
    Efter en quikpoll måtte jeg jo give ham ret – i statistikken. Men selvom menneskeheden således tabte, og den kloge blogger vandt, så voksede min bevidsthed ved hans opmærksomhed alene.

    Vi er enige nethinde.
    Ofte er de gode venner dem, som er uenige - men alligevel gider tage meningsudvekslingen.

    Og også tak for tillykke: jeg synes jeg har fået mig indrettet temmelig hyggeligt.

    SvarSlet