lørdag den 7. januar 2012

Vi higer og søger

Jeg mener: vi googler.
Et udsagnsord fødes.

Jeg hævder: min blog har det mærkeligste topsøgeord.
Jeg aner faktisk ikke, hvilket indlæg det findes i.
Har googlet det - og bliver bare anvist Ca. 35.800 resultater (0,20 sekunder).
Og ingen af dem er mine - jeg sværger!

ScreenShot af  'Trafikkilder' under 'Status' - 'Alle tidspunkter' 6/1-12










Altså, googling på vores navn tæller ikke.
Kan du banke mig i mærkelighed?
Eller bare fortælle mig i hvilken sammenhæng jeg har fundet det nødvendigt at bruge så gakket et ord?






21 kommentarer:

  1. det virker som det rene troldom og mudderkastning, tror du skal højere op før det giver mening ;-)

    SvarSlet
  2. helt sikkert trolddom
    trolde elsker at promovere næbdyr

    men mening kan pakke sig
    det er trods alt weekend
    og du ønskes er særlig dejlig en af slagsen

    SvarSlet
  3. Ornithorhychus Paradoxus.......

    Et pattedyr, der lægger æg....

    Lidt a' la påskeharen....

    SvarSlet
  4. påskeharen er et nazisvin

    'stuntom', 'nuvel', 'kontrolrummet'
    jeg er en sucker for det pis
    du skrives på læselisten med tak

    SvarSlet
  5. Tjoerne, smider lige en dejlig weekend efter dig også, pfuii ;-)

    SvarSlet
  6. Og så siger man at Google er gud, tsk tsk

    SvarSlet
  7. En næbbet heks? .... Google-logik er sjældent gennemskuelig.

    Jeg er totalt fascineret af de der sædceller, der pisker rundt ude til højre. For det er da sædceller ikk? ... gu er det så! Tror endda, jeg så et homoseksuelt gangbang lige før!

    SvarSlet
  8. @denforvirrede
    nej gud er baunspieleren...
    og han er vist ikke google

    @SS
    måske skulle jeg overveje at få sexchikane på ligesom min blogdronning sarkastikum?
    ps: de gangbang kan du selv styre ved at venstreklikke lidt i hjørnet

    SvarSlet
  9. @Tjørneheksen
    Bring it on .... det kan kun skærpe appetitten, når det er lidt forbudt ;-)

    Hold da fest, de er sjove de små haletudser ....

    SvarSlet
  10. har du higet og søgt færdigt ?,;-)

    SvarSlet
  11. @denfordækteginelli
    ville sq ønske jeg kunne leve op til sådan en appetit
    her fodres der bare fisk
    og det er som bekendt ikke alt som lugter af fisk som er fisse

    @denopmærksommemaler
    jeg troede faktisk jeg havde knækket nøden
    mente at huske at spritteren havde kommenteret på sit indlæg 'skål' at 'det næbdyr ikke ville overleve længe'
    men der er kun kommentarer fra JL og overtegnede ved det indlæg
    det er megamærkeligt
    men livet går videre

    SvarSlet
  12. Heksen af Tjoerne

    Livet er, og forbliver et mysterium i farver.

    SvarSlet
  13. Jeg kan kun mestre søgninger som "chokoladeknapper med krymmel" og "bag hver en bitch er der en fyr der har gjort hende til det" ....
    Næbdyr og des lige har endnu ikke været omkring mig ;)
    Elsker at fodre de der dyr - er det måske næbdyr ? :p

    SvarSlet
  14. Er næbdyr feminint ?, og er pungdyr maskulint ?, tjah, søg så skal du finde ;-)

    SvarSlet
  15. hey SPuss
    ah
    endelig en som delte
    det er overordentlig fine søgeord
    vidner om blogliv i hele spændvidden fra dobbeltsødt til betonbitter

    (bliver lidt nysgerrig på den 'sexnovelle' som google blog search vælger som første link til bitchsætningen - ikke en association der forekommer ligetil heh)

    godaften maler
    må jeg få et hiv?

    SvarSlet
  16. Tjørne
    du er altid velkommen ;-)

    SvarSlet
  17. hvorfor er der ingen sexnoveller om chokoladeknapper med krymmel?

    SvarSlet
  18. og jeg, som er så seriøs..........., jeg maler jo.

    SvarSlet