lørdag den 11. juni 2011

Re: Late Night Soundtrack

Nå.
Jeg kan tilsyneladende ikke kommentere på blogspot i øjeblikket, men væbner mig med tålmod, og forventer explorer 9 vil rette ind med tiden.

Så.
Jeg kan da oprette et indlæg i stedet.

En af mine favoritbloggere deler med os hvad han hører efter tæppefald i sene nattetimer. Især Bob Hund ramte mit indre øre.
Vi kunne døbe disciplinen:
'Ti musikalske ingredienser til en solofest’.


Med garanti for hekseskrål og dans i strømpesok:
• “Cornflake Girl” – Tori Amos
• “Port Of Amsterdam” – David Bowie cover
• “Pushit” – Tool
• “Saturn III” – Fu Manchu
• “The Waitress” – Tori Amos (live)/fra box settet
• “Overground” – Siouxsie and the Banshees
• “Bloody Mother F***ing A**hole” – Martha Wainwright
• “The Snow Leopard” – Shearwater
• “Europe has no Heart” – Decorate.Decorate
• “Double Dare” – Bauhaus



5 kommentarer:

  1. Skift til Firefox eller Chrome. Anbefalede også gerne Opera for dens suveræne tabhåndtering, men den viser ikke min ”tag cloud” korrekt, så nej.

    Du må lære at slippe
    det du har erkendt ikke virker
    det der begrænser dig

    /Ham den objektive

    SvarSlet
  2. jeg så en vittighedstegning af hvilke mennesker der foretrækker hvilke browsere
    explorersegmentet var forældretypen
    det var første gang jeg overvejede at man kunne skifte :D

    du har jo ret
    jeg er en bangebuks som hellere går opfindsomme omveje for at få det eksisterende til at fungere fremfor at søge andre muligheder

    smukt at tænke det som begrænsning

    med den gulerod har jeg motiv for at finde 'skifttilenbrowserdervirker'knappen i sommerferien

    SvarSlet
  3. ... og lige som jeg havde erkendt at jeg heller ikke måtte kommentere på egen blog så lykkes det at trænge igennem som anonym

    så har jeg da også prøvet at være det :)

    SvarSlet
  4. En rolle, der på en gang befrier og begrænser.

    SvarSlet
  5. Nu er jeg blevet blogspotter!

    SvarSlet